Το άρωμα αποτελεί ένα προϊόν που όλοι αγαπάμε, είτε ως δώρο είτε για προσωπική χρήση, κάτι που το χρησιμοποιούμε τόσο σε καθημερινή βάση όσο και σε άλλες ξεχωριστές περιπτώσεις. Μας ομορφαίνει χωρίς να μπορούμε να το δούμε. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να φοράμε άρωμα και κάποιοι είναι οι εξής:
Ένδειξη σεβασμού
Σε παλαιότερες εποχές, το άρωμα ήταν συνδεδεμένο με θρησκευτικές τελετές και έτσι απέκτησε αξιόλογο (αν όχι ιερό) ρόλο στην κοινωνία. Φυσικά, συνδέεται και με την υγεία, την ευεξία και την ομορφιά. Η ιδιαιτερότητα των αρωμάτων είναι ότι μπορούμε να τα βρούμε στα αρωματοπωλεία και τα καταστήματα καλλυντικών αλλά και σε φαρμακεία (ως eau de Cologne, σε σετ περιποίησης κ.α.). Κερδίζει έτσι τον τίτλο του ως προϊόν περιποίησης και υγιεινής. Το άρωμα λοιπόν δείχνει σεβασμό προς τον εαυτό μας και προς τους άλλους καθώς προσφέρει μια προσεγμένη και κομψή εμφάνιση.
Νότα γοητείας
Όλοι βάζουμε άρωμα στο πρώτο ραντεβού ή σε ένα ερωτικό τετ-α-τετ. Το άρωμα έχει ένα σαγηνευτικό χαρακτήρα που μας γοητεύει. Η Μέριλιν Μονρόε είχε δηλώσει ότι κοιμάται φορώντας μόνο μερικές σταγόνες του Chanel N°5 και εκθείαζε το άρωμα ως το μέγιστο εργαλείο γοητείας. Θεωρούσε ότι το άρωμα δίνει μια αύρα μυστηρίου στη γυναίκα που το φοράει. Δεν είναι τυχαίο που οι διαφημίσεις αρωμάτων, που δίνουν ύψιστη προσοχή στην αισθητική τους, αφηγούνται σχεδόν πάντα την ιστορία ενός άντρα που γοητεύεται από μία γυναίκα.
Οσφρητική υπογραφή
Όσοι φορούν άρωμα κάθε μέρα το γνωρίζουν καλά: οι πιστοί σε ένα μόνο άρωμα ανταμείβονται όταν το άρωμα αυτό γίνεται η προσωπική τους μυρωδιά. Το καθημερινό μας άρωμα γίνεται μια μυρωδιά που κατακτάμε και που «μαρκάρει» την παρουσία μας στο χώρο. Έτσι, δεν αντανακλά μόνο τον χαρακτήρα μας αλλά και αυτό που θέλουμε να δείξουμε στους άλλους. Είναι ένας τρόπος επικοινωνίας που προκρίνει την όσφρηση αντί της ακοής, της όρασης ή της αφής. Φυσικά πολλές είναι και οι…απιστίες! Πολλοί και πολλές είναι αυτοί που συνδυάζουν τα αρώματα τους με τις εποχές ή τα συναισθήματα τους και έτσι παίζουν με πολλές μυρωδιές. Το σημαντικότερο είναι ότι το άρωμα παραμένει ένα σύμβολο ευεξίας και αυτοπεποίθησης.